Drukuj

Karta innowacji pedagogicznej

  1. Tytuł innowacji: Liczę, twórczo myślę, eksperymentuję – zajęcia rozwijające uzdolnienia matematyczne uczniów klasy trzeciej
  2. Imię i nazwisko autora/autorów innowacji: Elżbieta Doniec
  3. Osoby zaangażowane w realizację innowacji: Rodzice uczniów klasy III c

Nauczyciele: Elżbieta Doniec

Samorząd uczniowski: ----

Rada Rodziców: ----

  1. Liczba uczniów biorących w innowacji: 23
  2. Termin realizacji innowacji: od września 2019 do czerwca 2020
  3. Rodzaj innowacji:

- programowa

- organizacyjna

- metodyczna

  1. Finansowanie innowacji – organ prowadzący wyraził zgodę na finansowanie planowanych działań
  1. Cele:

- Rozbudzanie zainteresowań uczniów treściami matematycznymi

- Tworzenie warunków do przejawiania spontanicznej i kierowanej przez nauczyciela aktywności twórczej

- Zachęcanie do aktywności intelektualnej, emocjonalnej, ruchowej i do poszukiwania odkrywczych pomysłów

- Ćwiczenie zdolności do rozwiązywania problemów matematyczno – logicznych.

- Umacnianie wiary we własne siły i możliwość osiągania sukcesu

- Rozwijanie cech charakteru uczniów takich jak: systematyczność, pracowitość, odpowiedzialność, umiejętność współpracy w grupie

  1. Metody:
  1. Formy pracy:

- indywidualna jednolita i zróżnicowana

- grupowa jednolita i zróżnicowana

  1. Przewidywane efekty:
  1. Ewaluacja: Oceny atrakcyjności zajęć dokonają sami uczniowie poprzez udział w zajęciach, konkursach matematycznych oraz informację zwrotną w postaci ankiety.